HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2019.03.25. 12:37 Zspider

Hírek

Üdvözlök Mindenkit!

 

A megszokott blogos update-emet szeretném megosztani ma veletek. Először is, a Holló Éve március 31-én véget ér és jön az új év, ezt be fogom jelenteni mikor eljön az a nap. Addig is húzzuk is a Holló Évét szépen. Ebben az évben csendesebb voltam, de írtam pár novellát és blog bejegyzést. Sokra nem jutott időm, hogy megosszam veletek. Ezt most pótolni fogom. A héten szépen jönnek azok a cikkek, amik a Holló Éve alatt a tanulságaim lettek. Majd a pénteken egy Bárd novellát rakok fel, hogy betartsam a régi szokásomat. ha minden jól megy szombaton nagy hírem lesz, ha nem az csúszik pár hetet. Majd vasárnap kihirdetem az új évet és annak egy igen kemény és szigorú megjelenési listáját. Nos lássuk a terveket:

  • Márc. 26: Ez a bejegyzés az elvesztésről és a fájdalmak gyógyulásáról fog szólni.
  • Márc. 27: A Holló, mint a változás szimbóluma mit is jelent nekem
  • Márc. 28: A könyvemről update.
  • Márc. 29: Bárd: Kígyó Templom
  • Márc. 30: remélhetőleg egy jó hír, ez még bizonytalan.
  • Márc. 31: Az Új Év.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Hír A Holló Éve


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr6414715253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása