HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2013.03.24. 20:08 Zspider

10 éve írok

Igen, november óta hallgattok. Védelmemre szóljon. November és december folyamán két képregényem is megjelent. Mondhatni voltak fontosabb dolgaim is. Róluk lesz bővebben szó. Addig is a linkek:

 

- Random fantasztikus Történetek, sci-fi antológia:
http://random-magazin.blog.hu/2012/10/15/random_fantasztikus_tortenetek

- Emberiség (rajzolta a zseniális Barta Szabolcs)

http://random-magazin.blog.hu/2012/11/19/emberiseg_511

 

Az elsőben egyszerre voltam a történetek egy részének írója és a főszerkesztő, a második pedig egy novella adaptáció volt. Mindkettőről fogok még mesélni ígértem.

 

Ennek az évnek az első pár hónapját egy irodalmi pályázat foglalta el, amire az egyik kedvenc regényemet próbáltuk kipofozni.

 

Végül márciust Bárdnak ajánlottam fel. Miért is jelenik meg 2013. március 28-án négy év szünet után egy Bárd novella? Erről egy külön bejegyzésben írok. Kapni fogtok ugyanis a hétre egy bejegyzés sorozatot, amiben összefoglalom az élményeimet és az okaimat.

 

10 éve írok

 

A cinikusabb oldalam azt szokta mondani, hogy tíz éves az „írói karrierem”. Hatalmasat fejlődtem az évek során és sokkoló visszaolvasni a régi műveimet. Mindig van még hova és mindig tanulok újat és örülök, hogy soha senkire nem hallgattam, hanem úgy tanultam és tanulom az írást, hogy írok. Nem tudok lehangolóbbat elképzelni, mint, hogy órák munkáját egy beképzelt valaki elolvassa, és azt mondja sokkal inkább úgy kéne írnom, mint XY. Még, ha ez azzal is jár, hogy nekem van az egyik „legizgalmasabb” helyesírásom a Magyar irodalom történelmében. Rengeteg tervem van a tíz éves évfordulóra. Nagy dolgok. Nagy álmok és még nagyobb művek. Ezekből sokkal több fog eljutni hozzátok. Például szerdán a Bárd visszatér. A novellasorozat, ami velem volt majdnem hét évig, most újra megjelenik. Az októberi halloween-i projekt már most pereg, mert egy annyira merész ötletem támadt, amihez előre kell dolgoznom.

A tízedik évforduló legszebb pontja, hogy akaratlanul visszatértem a Sötét Mosolyhoz. Majdnem tíz év után elkezdtem egy folytatást írni neki. Ez volt az első dolog, amit írtam 2013-ban már-már sorsszerű az egész. Mikorra készül el azt nálam soha sem tudni mivel nem tudom, hogy mi lesz. Regény, kisregény, novella? Passz. Egy mű.

 

Addig is a jövő hét blog időjárás jelentése:

25: Random Történetek, tapasztalatok, élmények.

26: Emberiség: Az eredeti(!!) novella, tapasztalatok és élmények.

27: Írásaim sorsa. Mivel és mit kezdjen, az ember min dolgozom mostanság. Sok kommentet kérek, mert ez egy interaktívabb téma.

28: Bárd Mindörökké (novella)

2 komment

Címkék: regény novella képregény kepregeny képregények regeny novella


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr65166211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Főteki 2013.03.24. 20:39:26

Fura hogy "csak" 10 éve írsz. Az ember úgy képzel téged, mint aki már akkor is alkotott, amikor még csak a pelenkát cserélték rajtad :) .

Ogre voltam.

Zspider · http://zspider.blog.hu/ 2013.03.25. 03:55:27

Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli rajzolt házilag készített képregényem.
süti beállítások módosítása