HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2012.03.30. 21:13 Zspider

2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

Bezony. Rekordot döntök azt hiszem. Ebben az évben eddig két képregény jelenet meg, amit én írtam. Ez a Város Legendái 3 (Megjelent a Random 3. számában) és a Város Legendái 4. Jelenleg Balakinnak írok forgatókönyvet és két készre várom a rajzokat. Két rajzlótól várok karakter terveket és ők a forgatókönyvet. Most egy szinopszist írok a.. isten tudja hányadik rajzolónak. Nehéz, mert a random legtöbb írója hosszú és nagy sztorikat ír. Én meg megtanultam, hogy ha rajzolót akarsz fogni kezd egy rövid dologgal, mert egy ceruzaforgató se akar a következő tíz évben egy alkotással foglalkozni. Főleg, hogy nem is biztos, hogy népszerű lesz, vagy szimpatikus marad az író. Nem várhatunk el ekkora bizalmi lépést egy embertől. Ha kapok engedélyt rakok ki király képeket!!!!!!!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr894350991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dobos4tamas 2012.04.12. 19:46:00

El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló tőled, meg hogy hogy kell "fogni" egyet, tiszteletteljes izgalom fut át rajtam:D Én is át akarom élni azt a varázst, amikor az ember szereplőkből, eseményekből és fordulatokból gondosan, de fejben felépített műve papíron is manifesztálódik, no!:)
Ehhez az első lépést meg is tettem, elküldtem egy szinopszist és egy forgatórészletet a randomnak, Dobos Tamás néven. Sztem szépen felépített történetek (epizódok), csak a szinopszistól fázok, szeretnék eljutni odáig, hogy minden oldalt lássatok majd a szkript részletességében is. Már nagyon várom, hogy válaszoljatok:)
süti beállítások módosítása