HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2013.07.29. 14:00 Zspider

Filmnézés: Tintin

A belga képregény figuráról készült 2011-es 3D-s animációt Spielberg és Jackson készítették. Tudom, szégyellem is magamat, de nem ismertem Tintint. Részben ezért is örültem a filmnek, hogy első kézből találkozhattam a figurával. A filmet mégis az egyik író Steven Moffat tette érdekessé nekem, aki amúgy a Doktor Who (Ki vagy Doki) írója. A kegyelemdöfés az volt, amikor sok helyen ezt a filmet a Kung Fu panda 2 fölé osztályozták a legtöbb helyen, mint az év animációs filmje. Nem akartam elhinni.

Maga a film nagyon egyéni. A jó pont, hogy tényleg olyasmi, amit még nem láttam. Az alkotók imádják Tintint és próbálnak minél hitelesebbek lenni. Ennek a hátránya, hogy a film első harmada, fele hihetetlenül lapos. Bár vannak benne aranyos viccek és tényleg jó az animáció az egész mégis unalmas. A nyomozás lassú, és az animáció nincs elégé kihasználva. Nem szeretem annyira a 3d-s animációt, de itt az zavart, hogy egyszerűen emberek sétáltak és beszéltek, ehhez az animációt teljesen felesleges volt. Értékeltem, hogy Tintin képes volt fegyvert fogni és igenis lőttek rá a rosszfiúk, sőt emberek meghaltak. Hosszútávon ez kezdett kevésnek tűnni. Majd a hajón történt jelenetekben az animáció csodálatosan bebizonyította, hogy igenis ki lesz használva és a film csodálatosan felgyorsult. A humor isteni és a jelentek kreatívak.  Az arab városban és a kikötőben az akciók ámulatba ejtőek. Végeredményben a film jó, talán a vége kicsit túlságosan elnyújtott, de ezt elnézi az ember. Kicsit Avengers/Bosszúállók élményem van. Annyira ámulatba ejtő volt a film, hogy meg is feledkeztem róla, hogy az eleje milyen unalmasan indult.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr435430113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása