HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2011.08.13. 22:01 Zspider

Megjelenő Képregényeim

Nos a filmes kalandtúra után végre valami, amivel igazán tartozom. Ez évben végre sikerült több képregényemet is megindítani és másokéba "belefolyni". Először is az első hivatalos képregény, amin a nevem szerepel:

Random 2: Város Legendái 2.

random-magazin.blog.hu/2011/06/27/random_2

Társíró voltam a címen.

Ami még jön:

Város Legendái 3

A harmadik számtól én leszek Balakin vad és poénos akció képregények állandó írója. A képregény a Random 3. részében fog megjelenni. Bala lassan befejezi és én már a negyedik fejezetet írom.

Farkasok Völgye

A random Gombalovas különszámban fog kijönni az első önálló történetem, egy ókori Rómában játszódó rövidke horror. A képregény teljesen kész, csak a megjelenésre kell várni.

Budai sci-fi (nyomtatásban!)

A Café Postnuclear (Lásd Random) rajzolójával csináltunk egy rövid sci-fit, amit nyomtatásban fogtok viszont látni. Erről majd ha itt lesz az ideje.

Farkas és még valami

A Random 4-ben debütál a Farkas, amit Gombalovas rajzol és én írok. Ez az a képregény, amit igazán várok és amin igazán sokat dolgoztam. Továbbá szó van köztünk egy másik rövidebb történetről, de erről tényleg csak később.

Hosszú távon még Balakinnal tervezünk valamit és két másik rajzolóval, akit akkor említek majd meg ha már tényleg lesznek kész rajzok. Fontosabb linkek:

Balakin: http://balakin.blog.hu/

Gombalovas: http://eozin.hu/gombalovas/

Random: http://random-magazin.blog.hu/

Addig is egy kedves ajándék Balakintól:

Szólj hozzá!

Címkék: random farkas képregény város comics comic budai képregények legendái balakin gombalovas


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr933151593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása