HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2011.03.31. 19:39 Zspider

Bemutatkozó

Üdvözlök mindenkit a Zspider blogon!

A nevem Fazekas Zsolt alias Zspider. Írója szinte mindenek, amit írhat. Ezen a blogon ezekről fogtok olvasni. Minden sikeremről, bukásomról, publikált alkotásaimról és minden egyébről.

Nem tudom mennyit kéne magamról írnom így nem fogok sokat sőt. Elégé szűkszavú leszek, nézzétek el nekem. Születtem 87-ben Pesten, életem első igazi novelláját írtam 2003-ban. Mint ez a már-már szótlan bemutatkozó is megsúgta nektek én az alkotásimat helyezem előtérbe. Nem érdekel ki milyenek vél a lényeg, hogy alkothassak és legyen ki olvassa őket. Vérbeli olvasó-vámpír vagyok, aki imádja ha valaki olvassa és figyeli a műveit. Ez adja az erőmet ha van kivel beszélnem róla és van kivel elemezgetnem a furcsa gondolataimat. AZ oldal sok minden lesz, néha csak szólok, hogy megjelent valahol valamim, néha kirakok régi már publikus projektekből darabokat és itt akarok tesztelni új érdekes ötleteket.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr232789082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása