HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2018.04.30. 18:00 Zspider

A Holló Éve

Eljött a Holló Éve!

Tavaly a blogomon megígértem, hogy mostantól az írásaimat egy XY éve rendszerben fogom publikálni. Az ötlet e mögött az, hogy minden "évben" (ez az időszak lehet több is, mint egy igazi év) új célokat, programokat és témákat választok magamnak. Ezzel kicsit érdekesebbé teszem az írásaimat és remélhetőleg ez segít majd fókuszálni a munkámra. 

Tavalyi év volt a Triskelion Éve, a kelta misztikus élet és halál szimbólumát választottam sok okból. Szélsőségekben gondolkoztam az alkotás során és próbáltam magamat a határaimig eltolni. Sok sci-fit írtam, ami nagy gyengepontom, sőt a három pályázat, amire jelentkeztem ez évben vagy sci-fi témájú volt vagy én küldtem rá olyat. Továbbá egy új fantasy világot teremtettem, amiben a történetek önállóak, de mind kapcsolódnak egy világban, sőt itt még maga a Triskelion Éve is szerepet kapott. A terveim szerint ezek a novellák folyamatosan kerülnek fel a honlapra kis kedvcsinálónak. 

Ez év 2018. április 9-én viszont lejár Triskelion ideje és az égen a csillagok egy új képet raknak ki: a Hollóét. A holló sok mindenről ismert, de elsődlegesen az a változás szimbóluma. Ezért akarok én is változtatni ameddig a munkáim visszatérnek a modern romantikus, drámai és vígjáték történetekhez persze szeretném kicsit megkavarni némi urban fantasyval, hogy hű legyek magamhoz. Folytatni fogom az új fantasy világom novelláit, amiknél ténylegesen az égen a Holló konstelláció csillog majd az égbolton. Szeretnék több sci-fit is írni nem csak pályázatra, de a saját magam edzésére is. Új hősöket is alkottam az újévre, köztük Sir Edward Greystonet, a legendás vérfarkas vadászt és egy tini szuperhőslányt Skarlát Árnyat. Ez évben is folytatom a harcomat a pályázatokkal. Harcnak nevezem, mert nehezen írok, rájuk mindig elbizonytalanítanak és kényelmetlenül érzem magamat tőlük, de ez egy jó dolog, ez a célja az egésznek, hogy kibújjak a páncélomból. Végül, de nem utolsó sorban ez évben be akarom fejezni a könyvem átolvasását, ellenőrzését és elküldeni kiadókhoz, elsődlegesen az aranymosásra. 

A holló Évének humoros ténye, hogy az alap ötletet a Heartstone nevű játék adta, ami hasonlóan minden évben újévet hirdet, de vicces módon ez évben ők is a Hollót választották.

 

A Holló Évének első története holnap jelenik meg az Újnap Havának első történetével!

 

A Holló Éve elhozza a változást és a változás jó dolog. Boldog újévet!

Szólj hozzá!

Címkék: regény novella Novella Újnap hava A Triskelion Éve A Holló Éve


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr7413881454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása