HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2019.03.31. 14:33 Zspider

A Vadkan Éve

vadkan_eve.png

A képet alkotta: Szati

Eljött a Vadkan Éve!

 

Először is Boldog Új Évet kívánok mindenkinek! A Holló Évével eltávozik a komor, ében tollas madár és a sötét regéi. Az ő évében picit több sötét mesét írtam, amiben az ember szembesült a legrosszabb oldalával. Szeretnék majd Áprilisban írni is egy összefoglalót látni melyik évben mennyit haladtam.

Ezt most felejtsétek is el! Mert eljött a Vadkan Éve! A vaddisznó a konokság, kitartás és termékenység szimbóluma. Messze áll az én megszokott jelemtől, de ezért is választottam. Ez a fenevad nem lassít még ha az élete is veszélyben van. Kellett nekem egy erős jelkép és ennél erősebbet nem fogok találni.

Ez az év drasztikusan más lesz publikálás szempontjából, mint az eddigiek. Ugyanis a projektem havi két novella a blogra. A terveim szerint az egyik novella, mindig egy kis szösszenet, amit még a Triskelion vagy a Holló alatt írtam és a másik... na az aztán érdekes. Ugyanis a Vadkan Évében nem írok több novellát csak úgy. Négy fajta novellát írhatok csak egy éven keresztül. 1. Befejezhetem a Holló és Triskelion évére tervezett műveket. 2. Folytathatom a Triskelion Évéből a Terra Fantasy világom sztorijait és a Holló Évéből a Titkok a Holló szárnyai alatt című modern dráma, horror, thriller antológiámat. Ezekről később írok még részletesen Áprilisban. 3. Írhatok pályázatra új műveket. 4. Ez lesz az a történet, amit ti is olvasni fogtok, mert a blogon, minden hónapban tervezek kiadni egy részt. Egy minimum 12 részes novella sorozat, ami Áprilisban indul és a címe: Kőkorszak.

Ezt a megkötést azért találtam ki, hogy picit fókuszáljam magamat, mert a Holló Évében ez nagyon nem sikerült. A terveim szerint a következő hetekben találkoztok mindennel, amit itt írtam, előtte mint mindig lesz publikációs lista, ahol megírom mikor mi jelenik meg a blogon, ha jól játszom a kártyáimat a hónapban 4 cikk/novella/gondolatok lesz kint, majd utána minden hónapban kettő.

A tegnapra ígért nagy hír sem marad el csak még nincsen kész így nem tudom bejelenteni, de mi késik messze nem múlik!

Addig is még egyszer Boldog Új Évet Kívánok és találkozunk a a Vadkan Évében!

Szólj hozzá!

Címkék: A Holló Éve A Vadkan Éve


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr8314729575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása