HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2017.04.30. 12:05 Zspider

Mi az a Beltane? Mi az Újnap hava?

Beltane az élet és az újjászületés ünnepe. Ezen az estén az életet ünnepeljük. Ennek legalább annyi verzióját olvastam, mint minden ünnepnek. Van, ahol áldozatokról írnak, ahol azt írják ez a testiség, a vágy ünnepe, lángokról és szenvedélyről regélnek. Persze lehet, hogy pár hülyeséget is írok róla, de a kutatásaim főleg erre mutattak rá.Mielőtt megkezdem az Újnap Hava novellákat szeretem volna beszélni erről. Elmesélni mi is ez.Egy Kelta télűző ünnep, ami a nyári napfordulót ünnepli. A termékenység ünnepe, úgy vélik, akik ezen a napon születnek azok nagy szerencsével rendelkeznek. 

Számomra ennek az ünnepnek egy igazi érdekessége van. Ez Samhain ellenpárja. Samhain ünnepe az eredeti Halloween a télforduló napja. Ez nagyon megragadta a fantáziámat. Lassan 7 éve írok Halloween-i novellákat. A tavalyi éven kívül mindig megpróbáltam betartani a határidőket és ha volt közönségem ha nem írtam a horror haván egy történetet. Ám megtudtam, hogy a horrornak van egy ellenpárja. A nap mikor a sötétség szétoszlik, az új nap virad, amit magas lángokkal hívnak elő az emberek. Ez egy olyan izgalmas újdonság volt számomra, amire nagyon szükségem van. Miért is ne tartanék egy életet ünneplő hónapot, mikor a vágy, a láng és az élet az úr. Mikor a félelem elbukik és a gonosz elvész. Az Újnap Hava célja az élet ünneplése, a boldogság és a remény bemutatása. valami, ami nem a szakterületem így még nagyobb kihívás és még izgalmasabb számomra. Ez évben valószínűleg egy,de talán kettő-három Újnap Hava novella fog megjelenni a blogon és később kicsit javítva szépítve a honlapomon. 

Szólj hozzá!

Címkék: Beltane Újnap hava


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr312468301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása