HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2016.08.23. 16:43 Zspider

Írtam egy könyvet

A blog csendes egy ideje. Ha hiányolnátok a helyesírásomtól szenvedő bejegyzéseket, akkor elnézést kérek. Az ok, amiért eltűntem az, hogy egy könyvön dolgoztam. Nem sokat fedhetek még róla fel, mert nem akarok spoilerezni, de egy fantasy mű. Igen, teljesen készen van, csak a javításokat végzem. A könyv sorsa még kérdéses, de nem idegeskedem rajta. Nem ez az első alkotásom, de ez az első kész könyvnek szánt művem és nem akarok megakadni rajta. Büszke vagyok rá és persze megpróbálom bekötetve a kezetekbe adni, de nem fogom eltörni magamat érte. Ha sikerül büszkén hirdetem ki, ha nem akkor majd máskor más művemmel egyszer. Nem szeretnék kiégni emiatt. Túlságosan élvezem az írást ahhoz, hogy egy alkotással ennyi kárt okozzak magamban. Magánkiadás pedig nekem kizárt. Én úgy kezelem a pénz, mint egy rossz mókus és elképzelhetetlen, hogy egy kisebb vagyont adjak ki „csak” azért, hogy valaki végre kiadja a regényemet.

Mit csináltam közben?
Nos ez egy fokkal könnyebb kérdés. Írtam pát cikket a genjutsu.hu honlapjának. Az oldal egy átalakuláson megy át addig is nem sok új kerül fel rá, de remélhetőleg ha visszatérnek én is így teszek.
Cikkek itt: http://genjutsu.hu/
Tartottam pár előadást például a szuperhősök jelmezének kialakulásáról. Ezeket a PlayIT és a Cosplay Farsang rendezvényeken adtam elő.

Mi jön most?
Semmi újdonság én alkotok, írok cikkeket, ha valaki kér, és persze előadok, ha hívnak. Még rengeteg, tényleg hihetetlenül sok regényem vár magára és persze a legkorábbi következő projektnek témát kell találni, a Horror Hava 2016-nak.Muhahahahaha!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr9111579534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása