HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2013.12.25. 19:04 Zspider

Mi hol tart?

Nos akkor íme az első ilyen bekezdésem. Nem lesz egy nagy durranás, de próbálok szórakoztató lenni.

 

Horror Hava

A sorozat elérte a célját. Az olvasók szerették és még némi rekordot is döntöttem a blog nézetségében, ami továbbra sem rekord méretű, de „aki a kicsit nem becsüli…”. Jó volt, hogy új olvasókat nyerhettem. Amennyire gyűlöltem a feladatot a végére, annyira élveztem és büszke vagyok a végeredményre. Nagy munka volt és remekül fest. Nem hiszem, hogy lesz ilyen jövőre is. Egyszerűen túl sok munka. Hasonló rendszeres dolog talán.

Más írások

Itt jön a remek hír. A honlapom alapjai készen vannak, már csak meg kell tervezni a részleteket és ilyesmiket. Ott lesznek olvashatóak a műveim. Nem mind a több mint kétszáz, de sok. A blog nem lesz elhanyagolva csak kiegészíteni fogja az oldalt. Több projekt is készül oda. Mondok pár érdekeset:
- A Farkasok Völgye című képregényem novella folytatása

- Több Bárd antológia

- Nem csak én, de más írok is publikálnak majd az oldalon

 

Miért nem publikálod az írásaidat?

Ez egy gyakori kérdés és persze teljesen logikus. Az egyik oka, hogy nincsen rá pénzem. A legtöbb magyar kiadó szép összeget kér a publikálásért, terjesztésért, reklámért és a többi dologért. Én pedig messze nem vagyok ilyen pénznél és… nem hiszem, hogy költenék erre, ha lenne pénzem ilyesmire. Mint minden alkotónak nekem is álmom, hogy megéljek ebből, de a pénzem annyi mindenre elmehetne ahelyett, hogy az egómat cirógassam egy összekötött marék papírral. Jönnek a más gondok. Nincsen akkora kész történetem, amit publikálnék. A bárdok elégé kidolgozatlanok és csak azoknak érthetők és élvezhetőek, akik akkor ott voltak az életemben. Hatalmas ráncfelvarrás kéne nekik és akkor is elégé laposak. Egy kezdő író nagyon kezdő történetei. Persze próbálom őket átírni, de ez hosszú folyamat, és ha kész is lesz kérdéses mennyire van ilyesminek olvasó közössége idehaza. A többi történettel az a baj, hogy regénye írom őket és így hamar beleunok. Ne élvezetes önmagadnak írni több tucat oldalt.  A Horror Hava szórakozató volt, mert mindig kaptam interaktívan reakciót. Egy regény megírása azt jelenti, hogy hónapokig akár évekig írsz egyetlen egy hosszú történetet, hátha közben nem unod meg a témát és mikor készen van, végig viszed a kiadókon, akiknek a jobb esetben kétharmada sosem válaszol, és maradék harmad elmondja, hogy ez a téma nem érdekli őket vagy eléd raknak egy rengeteg nullás számlát, hogy „ezért hajlandóak vagyunk kiadni”. Na most, ha rengeteg estét töltöttél ezzel a művel van egy érzésem nem nagyon vagy pénzednél ilyesmihez. Én biztosan nem. Így mindig előveszem ezeket a regényeket és írok hozzájuk pár oldalt. Mindig azt mondom, ha lenne egy biztosításom, egy kiadó vagy alkotó, akik azt mondják, megéri megírni vagy van bennem tehetség, sőt ki is adják, ha elkészül, akkor két nap alatt megírnám, de így?

 

Képregények

Ó igen, akik nem tudnák a random képregények egyik írója vagyok. Bár most már kicsit túlléptem eme jogkörömön, mert két kiadóval is egyeztettek nyomtatott megjelenésről. Az egyik olyan január elejére már szerződéses munka lesz, addigra kész szinopszis alapján készül a mű. A másik pedig még picit lebeg a levegőben. Egy kiadó szeretné az ismertebb világát megcsinálni képregényként. Afféle félre értésből kerültem az alkotó csapatba, de élvezem a munkát és ebből már kész rajzaim is vannak! Egyiket sem fogom megnevezni vagy részletezni, mert úgy érzem, csak rosszabb lenne, ha elmondanák mindent és a végén semmi sem lenne belőle. Szerződéssel a kezemben vagy nyomtatott példánnyal már hangos leszek.

Ez nem azt jelenti, hogy cserbenhagyom a randomot. Isten ments. Jelenleg 4 képregényem készül oda. Két ismert arccal Szatival és Sándor Csongorral (mindketten rajzoltak a Random fantasztikus történetekben). Egy-egy sorozatba kezdünk bele. Mindkettőből láttam rajzokat és istenien festenek. Közben pár új alkotót is megkerestem és hál az égnek vállalták a munkát. Ezek csodálatosa tehetséges rajzolók és az egyiküktől már kaptam két oldalt, amik egyszerűen lenyűgözőek. Az egyikük egy sorozatot vállalt a másik egy Emberiséghez hasonló önálló történetet. Nagyon izgalmas munkák teljesen más stílussal és sztorikkal.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr795708388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása