HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2013.10.31. 21:02 Zspider

Horror Hava - Ars Poetica

Miket szoktam írni? Mitől félek? Mi a nevem?

Ars Poetica

Miket szoktál írni? A legfurcsább kérdés, amit valaha kaptam, mert tíz év után sem tudom. Bármit írok. A lényeg számomra a történet. Igen, hajlok a gótikus felé, a történeteim teli vannak mitológiai és rock zenei utalásokkal, de soha nem engedtem meg magamnak, hogy megálljak egy műfajnál. Mikor ezt a harminc novellát megírtam mindig kerestem mi félelmetes, mert én nem félek már. Nem azt jelenti, hogy semmitől, de a dolgok, amiktől igazán rettegtem azokkal kénytelen voltam szembe nézni az évek során.

Egy dolog maradt… félek magamtól. Rettegek az írástól. A félni az írástól egy megtörtént eset volt. Mikor kerestem a fóbiákat és hallgattam az embereket, hogy mi rémiszt meg másokat én nem egyszerűen írtam köréjük egy történetet. Az agorafóbiát pár éve sikeresen leküzdő anyám megkérdezte honnan tudom ennyire pontosan, hogy milyen is az. Mikor írok valamit, én teljesen átélem. Minden mozzanatot és élményt. Arra a félórára rettegtem a külvilágtól rosszul voltam a ténytől, hogy kilépjek az ajtónkon. Az írás olyan, mint egy tó, amibe elmerülsz. Az egész körbe öle, simít, hűt vagy éppen felmelegít. Mikor befejeztem, gyászolom a szerelmem, fájnak a csatában szerzett sebeim, szomjazom a sivatag homokjától..

A kérdés, mi kísért, mint egy lidérc, mi félelmemet adja: ez normális? Életem első pszichológiai tesztjén beosztályozhatatlanak lettem jelölve. Később kiderült nincsen velem baj „csak” szokatlanul nagy a fantáziám egy nyolc éveshez képest. Nem is tudtam, hogy ilyen lehetséges, de így van. Pillanatok alatt képes vagyok elveszni. Én ettől félek. Egy nap elmerülök a tavamban, elnyel az ötletek tömege és… belefulladok. Az… aki ki úszik már nem én leszek. A nevem Bárd, a nevem Zacharias Morsus, a nevem Shed, a nevem Daken, a nevem Estköltő a nevem Farkas, a nevem Libra, a nevem Zspider… a… nevem… Zsolt?

Szólj hozzá!

Címkék: farkas novella halloween zspider shed Bárd horror hava


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr985608606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása