HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2012.10.23. 10:00 Zspider

Random Fantasztikus Történetek - szerkesztői szemmel

Random fantasztikus Történetek

http://random-magazin.blog.hu/2012/10/15/random_fantasztikus_tortenetek

Egy sci-fi antológia, amit én szerkesztettem és hatból három történetet én írtam.

A Fantasztikus Történetek eredete egészen vicces. Mikor intézkedtem a randomnál rájöttem, hogy van pár rövid képregényem és gondoltam bedobom őket. Pár hétnyi ötletelés után megszületett a mini-antológia ötlete. Rövid és gyors antológiák, amik kitöltik az űrt a kiadványok között. A koncepció népszerű lett, de nem akartam magamat lekötni csak sci-fire. Felmerült az ötlet, hogy akkor legyen mindig más a téma és a címe ne fantasztikus Történetek legyen, hanem Random ... Történetek. A kis középső cím pedig jelöli pontosan milyen témánk is van ebben a számban.

Innen kezdve ez egy hajsza lett az alkotókkal, ahogy a sorozatok és ötletek gyűlni kezdtek.Mindenkit felkerestem valamilyen módon és megpróbáltam bevonni, hetente ellenőriztem az elcsendesedő tagokat és egyeztettem Balakinnal és Trexxel a projektekről. A végső harc az idővel volt. Mindent elkészíteni és meglepődnétek mi mindent csináltunk vasárnap este, órákkal a megjelenés előtt.

Itt ki kell emelnem valamit. Mindig is zavart valahol Chavez büszkesége főszerkesztői mivoltáról, nem tudom miért. Persze lehet irigységből vagy csak azért, mert nagyon nem értettem egyet vele, de most, hogy én csináltam a szerkesztést azonnal rájöttem miért. A szerkesztő (esettünkben) lófaszt se csinált Balakin és Emtrexx munkájához képest. Ők rendbe rakták a fájlokat, a színeket korrigálták feliratoztak és még egy tucat dogot csináltak, amit becsszó, hogy nem értek. Annyira zavarban voltam a végén, hogy szégyelltem a nevemet szerkesztőként odatenni. Közben ez vicces volt Trexxnek, mivel ő már többször kiemelte, hogy ha rajta múlana többé nem jelenne meg képregény a randomnál, mert ő tuti nem tárgyalna meg rohangálna az emberek után.

A tanulság az, hogy én ezt élveztem. Nagy örömmel dolgoznék még ilyesmin. Rengeteg ötletem van a Random Történetekre. Nem biztos, hogy mindet sikerül összehozni, de remélem mégis találok nekik helyett.

Szólj hozzá!

Címkék: random képregény comics comic kepregeny képregények balakin Random Történetek


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr314863710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása