HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2013.10.24. 21:25 Zspider

Horror Hava - Bárd: Halálfesztivál

Ma elveszettek a novellák, amiket előre megírtam. Dühös vagyok, és ha dühös vagyok akkor őt hívom. Rád mindig számíthatok öregem.

Bárd: Halálfesztivál

Már megtanulhattam volna, hogy nincsen egy kis gond. Mindig naggyá válnak. Mindig. Besétálni egy faluba, ami az éves nyárbúcsúztatóját tartja. Nem gond. A jelmezek kicsit félelmetesekké vállnak. Picit baljós. A nagy színpadra sikoltozva viszik az embereket. Kis gond. A mágikus csatabárdodat beledobod a hóhérjukba, aki éppen lefejezné a szűz lánykákat, akiknek mellékesen a vérükből bort csinálnak a napisteneknek, hogy hamarabb visszatérjenek. Mondjuk... közepes gond. Egy teljes állatcsontokból készült fegyverekkel felszerelkezett község üldöz. Nagy gond. A város főterén állok. Húsz férfi élettelen testét számolom a lábamnál. A hold fakó fénye világítja meg a véres pódiumot, három rettegő gyereklány térdel mögöttem. Alig kapok levegőt. Teljesen kifulladtam. A falusiak megtalálták a fáklyákat és vasvillákat. Éljen. Előre lép az ezerévesnek tűnő szürke bőrű papjuk. A fogait kicserélgette ragadozók szemfogaira és a bőre végig át van döfködve csontokkal. Csak remélni tudom, hogy a derekán az a fekete a combján egy szőrmenadrág… nem. Nem az… Éljen.

- Ki vagy te kívülálló?

- A nevem Bárd – felelem hanyagul.

- Hogy merészeled felhergelni az isteneket?

- Ez afféle szakterületem.

Jaj, ne varázsolj. Furcsa szavakat mond. Hé! Nincsenek szemei. Nem is vettem észre. A természetesen kinőtt bundabugyi jobban kiakasztott, mint gondoltam. Kezei körül fekete formák jelenek meg. Én a szeretett jelképeként leugrok a lépcsőn és levágom a nyakáról a fejét. Persze, hogy még röhög, miközben a porba hullik. Recsegés. Mögöttem. Megpergettem a Bárdot a kezemben, hogy a sámán zöldes vérét leszedjem róla. Lássuk, mi jön most. A kivégzett falusiak feltámadtak.

- Menj a picsába!

Üvöltöm el magamat és felkapom a vajákos testét, majd a hullákhoz vágom. A földről hallok egy kiáltást:
- Ne!

A zombik azonnal szétcincálják az eléjük kerülő dolgot, ami a nudista halálimádó balszerencséjére a teste. A pap még anyázik, de a kegyelem kedvéért rátaposok a fejére. A tömeg lebénult és rettegve néznek engem.

- Még valaki? – kérdem fáradtan.

- Most... – próbálja szavait nyögni egy parasztember. – Most mihez kezdjünk?

- Szerezettek egy új vallást.

Ezzel elsétálok.

Szólj hozzá!

Címkék: novella halloween Bárd horror hava


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr865597803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása