HTML

Zspider alkotói blog

Friss topikok

  • Joleia: Kedves Zspider! Aranyos sztori, én hiszek ezekben a dolgokban és én rengeteg történetet tudnék me... (2017.10.02. 16:09) Horror Hava 2017: A macskák látják a szellemeket
  • doggfather: olvasd át még egyszer, mert tele van elgépeléssel! (2014.01.12. 08:44) Az Év 13 Legjobb Képregénye
  • The Comic Cat: Ilyenkor úúúgy örülnék, ha tudnám, hogy szívtál valamit előtte :D Egyébként, valahol igazat kell ... (2013.07.31. 11:18) GI Joe – Real american Trauma
  • Zspider: Tíz éve írok novellákat. Korábban írtam életem első képregény forgatókönyvét és van jó pár teli ra... (2013.03.25. 03:55) 10 éve írok
  • dobos4tamas: El kell majd mondanod, hogy mennek ezek a dolgok! Ahogy leírod, hogy szinopszist vár egy rajzoló t... (2012.04.12. 19:46) 2012: 2 képregény, 3 hónap alatt

2012.10.11. 10:00 Zspider

Az álmatlanság beszámolója

A legtöbb napom azzal telik, hogy utazok, iskolában ülök vagy valahol dolgozom és az agyamban csak milliónyi és milliónyi iromány terve pereg. Haza érek és már ahhoz is nyűgös vagyok, hogy megnézek egy videót. Este lefekszem és az első gondolatom amikor a fejem a párnához ér, hogy miért pazarlom az időmet alvásra, amikor írhatnék is! Persze ilyenkor arra gondolsz, hogy mire bekapcsol a gép addigra már felébredsz és másnap is írhatsz. Ördögi kör. S, az Úr feltalálta az álmatlanságot, majd a laptopot és az én netbookomat. 

Egy ideje kerülöm a könyveimet, egészen azóta, hogy egy tanárom kiadóknak küldte tovább egy félkész művemet. Azt hiszem csak rossz ómennek érzem a velük való foglalkozást. A novelláknál így is túlperegtem. A halloweeni alkotásom témája valószínűleg megvan, de még ízlelgettem a dolgot. Közben lassan kész a harmadik része a Boszorkányfinak. Ígérem, hogy azok is elkezdenek kikerülni, amint levegőhöz jutok.

Mivel foglalkozom? Képregényekkel. Reeeeeengeteggel. A Random Fantasztikus Történetek közeledtével a teljes felelősség terhe a vállamra került és érzem annak a súlyát. Bár minden mű készen van mégis úgy érzem semmi sincsen kész. A börzére készülő szórólapos akciómat ma fogom elintézni és megvallom félek egy kicsit. Nem egy nagy kiadás szóval nem ezt tart félelemben. Sőt, még az emberek reakciója se érdekel. Jó ideje lemondtam a képregényesek figyelmének hajkurászásáról. Meg ne kérdezzétek minek csinálom akkor ezt, mert arra nincsen válaszom. Ez inkább egy kísérlet, de valahol mindig is mellékesnek vettem. Elsődleges az antológia. Mindennek rendben kell lennie. Az egyik felem éppen elismeri, hogy milyen nehéz is ezt csinálni, főszerkesztőt játszani. A másik valahol értetlenkedik elődöm tehetetlenségén, mert én ott állok, hogy nem csak a RFT van készen, de az egyik sztori saját életre kelt és külön megjelenést kap és máris vagy 2-3 művem a következő antológiához.

Közben valahol félek a börzétől. Életemben először megyek másképpen oda. Nem csak eladó és vevő leszek, de én képviselem a Randomot, poszterrel reklámozom az X-men Reneszánszt és persze tagként segítek be a HCW asztalnál. Érdekelne, hogy a szórólapnak lesz e hatása. Az egyetlen hatás, aminek örülnék az lenne, ha kicsit több kommentárt kapna a mű a megszokottakhoz képest. Persze az se lenne utolsó, hogy ha sikerülne páraknak felkelteni a figyelmét, akik az első két szám után megfeledkeztek rólunk vagy leírtak minket. Talán ez a legfélelmetesebb. Most én leszek a Random. Ez az első mű, ami igazán "Zés" lesz. Írtam már a randomba, de az önálló sztorimat Gomba gyűjteménybe rakták és nem sok visszajelzést kaptam rá, igaz az a kevés nagyon pozitív volt, de utána csak a Város Legendái volt és az még mindig Bala műsora, én csak segédkeztem benne. Most először debütálhatok igazán. Mivel nem csak, hogy én írtam a nagy részét az antológiának, de én is szerkesztem. Próbáltam kerülni ezt, de csak kimondom: ez talán az első képregény lesz, ami igazán lerázza magáról Chavez emlékeit. Nehéz nem rivalizálásként gondolni erre. Pláne azok után, hogy én mennyit szívtam a vérét. Néha ténylegesen a ló túloldalára estem, de valóbban úgy érzem és abban reménykedek, hogy a Fantasztikus Történetek egy új kezdet lehet a randomnak. Jó vagy rossz... ez eldől hétfőn. 

Mennyi szórakoztatón felesleges gondolat, amit senki se fog elolvasni. Komolyan, őszintén rettegek attól, hogy egy nap valami beteg okból valaki aktuálisan elkezdi ezt olvasni. Önszántából.

Ui: Gondolkoztam, hogy vezetnék egy forgatókönyvíró rovatot, elégé az alapokról írnék, de csak akkor ha valaki szerint érdemes. Hehe! Értitek? Senki se olvassa így biztosan senki se kéri majd szóval nuku meló! Ravasz, mi?

Szólj hozzá!

Címkék: képregény város börze képregénybörze képregények legendái


A bejegyzés trackback címe:

https://zspider.blog.hu/api/trackback/id/tr624832070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása